This website works best with JavaScript enabled

Δημοφιλή Άρθρα

Προγράμματα

Προγράμματα (5)

Την Πέμπτη 24 Νοεμβρίου  2016 οι μαθητές Γαλλικής γλώσσας  της Γ’ Γυμνασίου του ΠΓΠΜ επισκέφτηκαν το Λαογραφικό και Εθνολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης προκειμένου να συλλέξουν εικόνες και πληροφορίες για το Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Η Ελληνική και Γαλλική παραδοσιακή φορεσιά» που εκπονείται κατά την σχολική χρονιά 2016-17 με υπεύθυνες καθηγήτριες την κα Παπαγιάννη Ευρυδίκη (ΠΕ05) και την κα Μητσέλη Ο. (ΠΕ08).

Οι μαθητές  απόλαυσαν την φιλοξενία και  την ξενάγηση στους χώρους του μουσείου από τον κύριο Αδαμίδη Γ., ειδικό  συνεργάτη εκπαιδευτικών προγραμμάτων του ΛΕΜΜΘ και  συμμετείχαν σε δημιουργική συζήτηση σχετική με την κατασκευή της παραδοσιακής φορεσιάς, την εξέλιξή της στο πέρασμα του χρόνου και τον συμβολισμό των παραδοσιακών ρούχων και των κοσμημάτων. Στο τέλος της επίσκεψης  το σχολείο μας έλαβε ως δώρο από το ΛΕΜΜΘ ειδική κασετίνα με υλικό για τις παραδοσιακές καρναβαλικές μεταμφιέσεις το οποίο θα αξιοποιηθεί ως προς το παραδοτέο του προγράμματος.

Τα παιδιά συνόδευσαν η κ. Παπαγιάννη Ε. και η κ. Μητσέλη.

Στο πλαίσιο του πολιτιστικού προγράμματος «Keep calm and preserve our heritage. Two cities, two friends» που εκπονείται στο σχολείο μας σε συνεργασία με το Ιταλικό σχολείο IIS Classico Lyceo G. Mazattinti στην πόλη Gubbio επισκεφθήκαμε την Ιταλία κατά το διάστημα 7 – 11 Μαρτίου 2016. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει φιλοξενία και ανταλλαγή μαθητών. Οι μαθητές μας φιλοξενήθηκαν στις οικογένειες Ιταλών και γνώρισαν από κοντά την ιταλική καθημερινή ζωή.

Αναχωρήσαμε το πρωί της Δευτέρας αεροπορικώς και φτάσαμε στη Ρώμη, όπου μας παρέλαβε λεωφορείο για να αναχωρήσουμε για το Gubbio στην κεντρική Ιταλία. Φτάσαμε νωρίς το απόγευμα και οι οικογένειες παρέλαβαν τους μαθητές μας στα σπίτια τους. Την επόμενη ημέρα επισκεφθήκαμε επισήμως το  σχολείο και γνωρίσαμε τους καθηγητές. Σε συνεργασία με τους ιταλούς μαθητές παρουσιάστηκαν εργασίες των μαθητών που εκπονήθηκαν για το πρόγραμμα. Στη συνέχεια συναντήσαμε τη Διευθύντρια και υπογράψαμε το έγγραφο αδελφοποίησης των δύο σχολείων. Το απόγευμα επισκεφθήκαμε το Μουσείο-Κάστρο στην πλαγιά της πόλης και περπατήσαμε στα γραφικά σοκάκια της μεσαιωνικής πόλης. Το βράδυ δειπνήσαμε μαζί με τους μαθητές σε Pizzeria και γευθήκαμε την ιταλική κουζίνα. Την επόμενη μέρα αναχωρήσαμε το πρωί με προορισμό τη Φλωρεντία, όπου επισκεφθήκαμε την Γκαλερί Uffici, τον καθεδρικό ναό της πόλης και το κέντρο. Περπατήσαμε δίπλα στον ποταμό και θαυμάσαμε την υπέροχη θέα.

Στο πλαίσιο του πολιτιστικού προγράμματος του Πρότυπου Πειραματικού Γυμνασίου του Πανεπιστημίου Μακεδονίας «El Greco Project 2014» πραγματοποιήθηκε με επιτυχία η πενθήμερη εκδρομή στην Ισπανιά (Bargas) (02 – 06/02/2015).

Αναχωρήσαμε από το αεροδρόμιο το πρωί της Δευτέρας 2 Φεβρουαρίου και επιστρέψαμε το πρωί του Σαββάτου 6 Φεβρουαρίου 2015. Επιβιβαστήκαμε στο αεροπλάνο το πρωί της Δευτέρας και μέσω Κωνσταντινούπολης φτάσαμε στη Μαδρίτη το απόγευμα. Στο αεροδρόμιο μας υποδέχθηκαν οι ισπανοί μαθητές με τον υπεύθυνο καθηγητή του Ισπανικού σχολείου IES JULIO VERNE Bargas. Φτάσαμε στην κωμόπολη Bargas, όπου μας υποδέχθηκαν οι γονείς των Ισπανών μαθητών και παρέλαβαν τους μαθητές μας στα σπίτια τους.

Την Τρίτη το πρωί φτάσαμε στο σχολείο, όπου αρχικά παρακολουθήσαμε μαθήματα στις τάξεις και στη συνέχεια έγινε η επίσημη υποδοχή από το Διευθυντή του σχολείου. Στη συνέχεια ξεκίνησαν οι παρουσιάσεις του προγράμματος για τον επιφανή έλληνα ζωγράφο Ελ Γκρέκο που πέθανε στο Τολέδο, με τη συμμετοχή των Ελλήνων και των Ισπανών μαθητών. Το μεσημέρι έγινε διάλλειμα και ακολούθησε γεύμα στο χώρο του σχολείου. Κατόπιν οι μαθητές αναχώρησαν για τα σπίτια. Νωρίς το απόγευμα συγκεντρωθήκαμε στο σχολείο, όπου οι μαθητές συμμετείχαν σε δραστηριότητες και γύρω στις 8 ακολούθησε δείπνο με φαγητά που ετοίμασαν οι γονείς. Στη συνέχεια οι μαθητές πήγαν στα σπίτια.

Την Τρίτη 17 Φεβρουαρίου 2015, στις εγκαταστάσεις του Πρότυπου Πειραματικού Γυμνασίου του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, πραγματοποιήθηκε διασχολική συνάντηση στο πλαίσιο προγραμμάτων Αγωγής Υγείας. Συγκεκριμένα, η ομάδα του Προγράμματος Πρόληψης και Διαχείρισης Ενδοσχολικής Βίας του σχολείου μας με υπεύθυνες εκπαιδευτικούς τις κυρίες Μούζουρα Ελένη και Κουκουρίκου Στυλιανή, υποδέχτηκε ομάδα 25 μαθητών και 2 εκπαιδευτικών του 1ου ΓΕΛ Ελευσίνας που υλοποιούν αντίστοιχο project. Και τα δύο σχολεία χρησιμοποιούμε την πρακτική της σχολικής διαμεσολάβησης ως εργαλείο αντιμετώπισης της ενδοσχολικής βίας και του εκφοβισμού, επομένως ο γόνιμος διάλογος και η ανταλλαγή απόψεων για ένα τόσο σοβαρό ζήτημα κρίνονται εξαιρετικά αναγκαία και εποικοδομητικά.

Από τις 18 έως τις 21 Φεβρουαρίου του 2015 πραγματοποιήθηκε τετραήμερη επίσκεψη στην Κολωνία της Γερμανίας στο πλαίσιο εγκεκριμένων εκπαιδευτικών προγραμμάτων σχολικών δραστηριοτήτων και συγκεκριμένα του Πολιτιστικού προγράμματος eTwinning «Multi-Kulti-Theater» και του Περιβαλλοντικού Προγράμματος eTwinning «Μy school garden». Στην επίσκεψη αυτή συμμετείχαν 18 μαθητές της Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξης του Γυμνασίου και συνόδεψαν η κ. Χατζηγιώση Μ., καθηγήτρια γερμανικών, η κ. Γακοπούλου Κ., φιλόλογος καθώς και η εξωτερική συνεργάτης μας του Ινστιτούτου Γκαίτε από το πρόγραμμα PASCH, κ. Μακρή Β.

Goethe Institut ThessalonikiWir lerner Deutsch mit unseren PartnernPASCH

We are an
Erasmus+ school

Our School - My FutureErasmus+Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών
Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων
Διοικούσα Επιτροπή Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων
Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας